What I am is what I am. And I tell you, babe, well that's enough for me.

If I could take you to heaven,
that would make my day complete.

hallåja ! 
Nu är jag hemma . ÄNTLIGEN !
fan va skönt de e :)
Jag har haft otrolig hemlängtan , och när jag väl var i stan
var de som å äntligen få luft, härligt

Nå men när jag kom till stan träffa jag minna iaf :D 
vi fjolla omkring ett tag och sen ringde tommy,
så vi stack te skejtparkin å umgicks lite m han å hans polare.
.
På kvällen for jag in till stan och vandrade med emma , sen
sneeka vi med måpån te friggus ;) vi såg på film , the skeleton key
tror jag den hette. nåt liknande iaf :P
bra film , men typ äcklig.
this is amanda danielsson signing out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0