LEMLAND FTW!

;)


AMANDA VÄRFÖR I HELVETE BET DU MEJ I TUNGAN ?!
- jannik svensson

Hej ni!
igår var jag hos ronja :)
det var riktigt trevligt ! 
Jag , jannika , pontus, pontus n , jannik , johanna, benne , ronja och tobbe
var där . 

Dom flesta blev fulla och cp. 
Ronja och tobbe fick en lampa i huvve, Jannik härjade om att jag bitit han i tungan 
(försäkrar er om att det gjorde jag faktist inte) pontus ville hem
allas facebooks blev våldtagna och allt var allmänt flummigt
Sen skrek pontus "JAG VILL HEM" tills pontus skjutsade hem han och jannik. 
Sen var det dags å sova då? näej. tobbe låg å tjaffsa hela natten , ronja tog upp
halva sängen för sej själv och pontus och jannika låg å bankade. 
AWESOME!
Men det var det faktist. ((:

idag e jag så sjukt trött så de e int sant :b Så det blir bara å va hemma å chilla
och imorn kmr hanna :)
.
höhö trolligt värre!

peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0