värme!

yay de e varmt igen !
underbart
.
idag har det inte hänt mkt, gått omkring i min egen lilla värld och njutit av värmen
Tog mej tid att leka med lilla syster åxå. Vi lekte tagare, cyklade trehjuling(haha
tillåme jag, var lite rädd att den skulle gå sönder men :b ) och hoppade hoppstylta. 
Eller, jag försökte lära henne att hoppa hoppstylta. Gick inge bra :P inte ens jag han
ju fan hoppa hoppstylta xD
.
Sen städade jag mina gubbars bur. och så fick även dom komma ut en sväng i solen
Men dom var galna och sprang omkring som tokar :O
.
Idag är förövrigt årets längsta dag. och i morgon går vi mot mörkare tider.
Fy vad hemskt. snart är det höst igen typ >:
.
Ikv var jag till paulina först, satt å snackade med henne om allt möjligt :)
sen For jag till annina, vi gick till stan å köpte glass och sen gick vi till select
och chillade med lite folk :) blev där hela kvällen sen 

Trevlig kväll för en gångs skull! ♥

Har dessutom cycklat totalt 6 km idag D: 
märkte att min kondis är helt åt helvete
Dessutom är morsans cyckel och jag inte precis vänner ! >;( 
den e hemsk. 
och till den stora frågan; värför i hela helvete cyckla jag 6 km ? :S 
nå svaret är att morsan har bestämt sig för att jag ska cyckla till bussen och hem >:
jobbigt !

förövrigt låter det som att moppen e på benen  igen snart , lr på hjulen kanske ;p
awesome :D
min gulliga syster i vintras :)
peace out



Postat av: Paulina

Det här var ett trevligt inlägg! kramar

2010-06-22 @ 05:36:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0