bakischey over here !

hej,
nä alltså idag mår man inte bra nej :O
kvällen slutade väl klockan 8 eller nåt. då slocknade jag
på en madrass hos jonas.
.
nå, först for jag&ewwe te emma, sen blev de å
gå te esso och träffa pontus och jocke, sen for dom och vi satt
på esso ett tag till shirko, backas och jonas kom dit,
sen kom det ännu mer folk åså drog vi till simone
Däär slira det inte alls :P men de va faktist riiktigt kul :D
iaf nästan hela tiden

sen for vi hem till jonas me rich och där vare lite mera folk
och nä jag ork int räkna upp alla.
sen flippa jag och tänkte hoppa från balkongen :S
-inga mer detaljer-
ikv kanske jag sku ut me pontus å snurra lite mä bi.
men de e inte säkert
annars blire ba och sitta hemma och tycka synd om mej själv antagligen :O
pussen
peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0