breathe in and breathe out

jag överlever

hallå.
första gången på ett tag nu som jag loggat in här ens
inte haft lust eller nåt. men nu kan jag ju försöka på ihop ett inlägg kanske.
.
Nå vad har hänt idag rå?
typ nada, nästan. vi hade anja på syslöjden
jag hatar anja! D: men de e alltid lika roligt när hon dampar.
hon sa att klassen fick vem som helst att bli en satkärring :P
och så hade vi första sexualkunskapstimmen.
gjorde nada på den, susanne fick damp.
.
efter skolan träffa jag ewwe en sväng, sen sku hon fara hem
då gick jag ensam en stund men sen träffa jag ronja och janica. 
sen kom gisela och julle åxå.
halv 6 for jag me bussen och nu är planerna att plugga men
det går ju superbra -.-

peace out

Postat av: Ronja

hihihi :D du har en söt blogg, måste bara komentera att Jannika stavar så och inte janica.

puss

2010-03-08 @ 21:37:25
URL: http://uhr.blogg.se/
Postat av: amanda

hihi tack :) hehe okej . visste inte hur hon stavae så :)

puss

2010-03-09 @ 14:20:15
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0