påminn mej inte om hur jag mår

jag det blev lite mkt igår.
jo.
.
orkar faktist inte berätta nåt om de
men de va kul
var hos simone hela kvällen
men Tack till alla inblandade :)
.
idag har jag ju verkligen mått super.
ironi ironi
.
vaknade klockan 7 typ och undra var i helvete jag var
nånstans, sen var dessutom alla mina vänner borta D:
fan va rädd jag blev!
.
sen fick jag nån på simones msn å ringa thomas,
så sku jag gå te strandnäs för dom sov där
och sen kom en moppebil som jag stoppa och så fick jag åka mä den xD
.
sen på dagen så har jag vart me shirko och thomas, sen for thomas å spela dator
och då for shirko och jag te sjukan och var där ett taaag
.
och vid 4 for jag hem .
ungefär vad jag gjort.
lr njaa lämna ju typ bort allt från lördan men ;)
.
peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0