Det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu

du var solskenet Och jag var ensam
nu finns det väl inte så mkt att skriva om
kanske men de gör jag endå för jag har inget annat å göra
.
Igår var åxå en kväll... 
Först såg paulina och jag på film
Carriers hette den. 
tyckte faktist den var riktigt asbra :)
.
Sen for jag å träffa ronja, jannika, simone och ewelina.
Vi gick (lr dom gick, jag körde) till simone.
Och så satt vi där ett tag med john, julle och rich.
.
Sen for vi till engelska parken och där vare massa folk.
Sen for typ alla till diverse krogar så vart vi underåriga ensamma :O
.
Hände massa grejor sen.. så det vart lite dålig stämmning..
For hem typ 20 i tolv. morsan ha bestämt att jag ska va hemma 12 nu för tiden -.-
.
ikv ska jag va md emma.får se vad vi hittar på, det vet man aldrig ;)
.
filmen handlade om att 4 ungdomar flydde från en "smitta" som hade ödelagt hela världen. Det fanns inget botemedel och fick man den så blev man som han på bilden(han levde) och sen dog man. Skitbra var den tyckte jag :) see it !


peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0