du är officiellt glömd

jadu nu vare ett tag sen jag skrev igen.  jag ha int orkat lr haft mkt å skriva om.
inte föratt jag har de nu hlr.
jag är as trött
.
ikv blir de å fara ut igen.
var ju ut igår.
var lite runt över allt och hit och dit
.
först va vi i möckelö hos liewen, sen for emma, jag och pontus
m jonte te select. Där träffa vi jannika, ronja och sarah :) 
Vi gick m dom till bp och träffa micke, jocke och pontus.
sen gick vi te galleria garaget och träffa folk. och sen åkte vi m ante och jonte
lite överallt. åså sov vi hos ante sen.
.
Men kvällen va väl bra. Vimsa på stän och fota gamla tanter m deras kamera och var till
eckerö, köpte pommfritt. ni vet att jag int ork skriva de långa ordet :P och gjort diverse annat
hähä
.
ikv blirre ut igen :D
ses vi? ;)
.
peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0