Jag hade hoppats på något

om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Eyy dudes !
Jag sku ju lägga in lite bilder och skriva om sverige. får väl bli idag då :p
Men först , dagen
Har inte så mkt att säga, sjukt varmt ha det vart.
och massa folk i kiosken, har ju jobbat idag. själv tillåme
Det som är bra är ju att kiosken ligger mitt i stan så man har nästan
alltid nån att snacka md :) och dessutom har hanna hållt me sällskap nästan
hela dan!
well i fredags var ju morsan å jag te swe :) mkt treevligt
men jag dog lite av allt folk :S proppat överallt typ .
Var till hötorget, köpte JORDGUBBAR , årets första jordgubbar jag käkar :3

Nå men här är bilder från sverige och från i lördags :)
jag vet att jag liknar en anka :P
och nu från tha lördag ;D
nu orkar jag int lägga upp fler. 
nu blirre f.r.i.e.n.d.s och sen sova :3
peace out

Postat av: Ronja

Hahaha charmiga bilder :)

Hoppas du inte blir allt för arg på mig om jag lånar några :)

puss

2010-05-18 @ 08:14:47
URL: http://uhr.blogg.se/
Postat av: amanda

ronja : hähä ;)

låna på du :) men skriv gärna att det är mina <:

puss

2010-05-18 @ 13:41:05
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0