jag har förlorat, kriget med mig själv

Hej igen :)
Nu e jag hemma ist !
fick fara hem en timme före vi sluta för hade inget å göra
Fedt nääjs

Idag hade vi då matteprov.
Fyfan va svårt de va D: 
men det gick nog.. ok. lr nåt.
Annars var skolan chill. Satt och reta gallfeber på
grisen (elevhandledningsvikarien)
fan va arg hon blev xD De va skitkuligt.
Och vi såg på film på både engelskan och finskan, 
skolan ha verkligen börjat chilla ner sej nu! Det är ju endå snart sommar
Kanske lärarna fattat de nu ^^
.
Igår såg jag ju på film. 
Den jag bra men rätt äcklig ;s 
Hon mördade typ tjejer som var oskuld genom att tömma dem på blod.
Sen smörjde hon in sig i blodet för att hon trodde hon blev yngre då ;s
Men bra var den ! :)
.
Förresten så kanske jag ska köpa katt ! Men det är inte säkert.
Dom ligger i mammans mage än ;) Och morsan har inte sagt helt säkert
men hon har inte sagt nej hlr :D 
mamman är en korsning mellan bondkatt&ragdoll och pappan är renrasig ragdoll
så ungarna kmr inte ha mkt bondkatt i sej :)
← renrasig ragdoll.

peace out

Postat av: julia ♥

men guuud vad söt den var! =D

hoppas du får en!

och om du inte kommer på ett bra namn kan du ju alltid döpa den till "Julia" , haha ;) <3

2010-05-20 @ 20:03:25
URL: http://thejuliia.blogg.se/
Postat av: amanda

hihihihi visst är den :D

hähä, isf "chuulia" ;)

<3

2010-05-24 @ 12:55:18
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0