Jag ramlar dåliga gatan fram.

Hej , 
jag har slirat omkring hela natten.
-Baksmälla-

Inte haft tid å skriva på ett tag men nu är helgen slut och allt är somvanligt igen.
säger vi.
Men i mitt huvud är inget somvanligt.

nå men igår var jag på jobb.
De va najs lättförtjänta pengar om man säger såe.
Men det är jobbigt att stå hela dagarna :O 
Har trevliga arbetskamrater å :)
.
Slapp jobba idag. Kevin sa att de e så lungt så. Måste dock ringa
linda och fråga om jag ska jobba imorn.
.
Förövrigt har vi fått EN TRAVHÄST :D 
Virre heter han. skitfin :*
.
Igår vart lite mkt sliir förövrigt. 
Lite väl mkt kanske .. heh .
Först gick emma, jag , ronja, sara , david och janina till engelska parkin, men då var
tydligen allt folk på lillan , så vi gick dit. Var där ett tag men sen började alla flytta
sig till engelska parkin. så jag och Emma åkte m calle , frigge och jocke te solberget först å sen for vi
tillbaka till stän och så var vi i engelska parkin resten av kvällen . 
Slira som fan och höll på å starta värsta slagsmålet,
men man märker vilka som är ens vänner när sånt händer <3

Sov hos tim sen, lr hos linus med tim mera, linus va int däer då. 
sen kom pontus å ewwe å liewen å hämta mej idag. Å nu e jag hemma och snart blir de
@DUSCHEN!
behöööövs! fyfan..

ska läggas in lite bilder åsådär. åså var jag ju till swe men de ork jag int skriva om nu för jag ska duscha!

peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0