onödigt.

Jag har insett att min senaste kyss: var aldeles rätt
Jag lyssnar på: fronda för att försöka få nån slags sommarfeeling

Jag pratar: aldeles för myckey
Jag tycker om: när allt är som det ska vara. 
Jag avskyr när folk: ljuger, snackar skit och sviker
Mina närmsta vänner är: Emma 
Mina första vänner hette: Zandra
Kärlek är: jobbigt och osäkert men underbart när det är rätt
När jag borstar tänderna: dampar jag på att det ilar i tänderna >:

När jag lagar mat: blir det micropizza (y)

Det sexigaste yrket är: glassförsäljare ;D
Jag är rädd för: polisen
Den värsta känslan är: kärlek

Den bästa känslan är: kärlek
Jag är bäst på: att göra bort mej och förstöra
Jag är sämst på: att vara seriös 
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel 
Om jag va en insekt skulle jag vara: en jävla mygga
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ett maskingevär
Jag kommer alltid att vara: konstig

Det finaste som finns är: vännerna

I sommar: ska jag supa såsätan

Sist jag grät var: igår typ , annars nån gång på fyllan
Jag kan: såra mejsjälv och andra
När jag vill tänka går jag: ut å röker, ensam 
När jag bakar så bakar jag: nåt som går på fem minuter och blir så lite disk som möjligt
Min mobiltelefon är: sönder :( så nu blirre hej gamla nokian som jag hade i fyran 
När jag vaknar på morgonen: vaknar jag aldeles försent

Innan jag går och lägger mig: ser jag på film eller nåt
Just nu tänker jag på: han

Bebisar är: läskiga

Idag har jag: vunnit i äventyrsgolf !
Ikväll ska jag: röja med minna
I morgon kommer jag:
jobba 
Jag vill verkligen: ha dig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0