sug och svälj

shit va länge sen det var jag skrev D: 
Men jag har lixom inte haft tid. Helg och mkt att göra nivet :b
Men här kommer då en kort resume av det hela.
i fredags var jag på jobb. 
Var typ som vanligt, varmt och massor med folk :b
Sen på kvällen kom hanna te mej :) Vi satt mest i mitt rum å
lalla. Riktigt mysigt. Inte ofta man sitter hemma på en fredag ;)

I lördags var jag och paulina till stockholm :D 
Först var vi till grönan, fedt kul <: 
åkte typ allt häftigt. Insane är sjukt asig ;s Men kul!
Men den bästa grejen var nog extreme :> 

Efter grönan for vi in till city och shoppade dom sista timmarna!
jag köpte
-2 t-shirts
-hörlurar te ipoden
-linne

Det var iaf en jätte najs dag med en jättenajs brud :D 
tack för dagen!
Igår låg jag i sängen med 39graders feber hela dan. Riktigt mysigt när man spyr föratt man får så
extremt hög feber.. D:
Idag mår jag mkt bättre men är jävligt trött eftersom natten var full av feberdrömmar. 
Har ingen feber längre iaf så det blir nog skola imorn.

peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0