tänk va ett mess kan göra skillnad

Igår va emo,
Sen for jag till stan och slutade emoa mej och blev glad ist.
och jag har lärt mej å blåsa på gräs såatt de låter 8D
Nåmen igår var trevligt sen, 
.
Var te min kusin åxå, vi hade nog trevligt. 
Men sen gick min tele sönder. Så nu måst jag ha en gammal skitnokia, 
Så går de när man super -.-
.
Men dessutom har jag råkat blockera mitt simkort D: Så nu måst jag ringa gsmåland
å fråga om nån jävla puk-kod :S
förövrigt ringde jag å frågade min farsa om det. Man fick kämpa mot tårarna när
jag snacka m han alltså.. Men jag vet inte, nu känns de helt roddigt i huvve på mej..
.
Men nu ska jag fixa mej och sen ska jag fara till stan å minigolfa med allas vår Paulina :D
bilder från i fredags ska väl komma, om jag vågar lägga upp nåt av det :P emma ge mej bilder !

peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0