bäst före dagen efter

Ibland undrar jag verkligen vad mitt liv är?
om det ens är ett liv jag har ? 
.
Jag gör absolut ingenting igentligen.
Går bara i nån slags koma fram till helgen
då jag försvinner in i en dimma av alkohol
och förstör ännu mer av mig själv.
.
Det känns som att jag, sakta sakta plockas sönder
i bitar efter varje klunk jag tar.
.
Jag sårar min älskade mamma , orkar inte
göra något någonsin. Orkar inte vara hemma,
inte hjälpa till med något.
.
Och för det får jag dåligt samvete, hela tiden. 
Tänker, nu ska jag skärpa mej men det händer aldrig något
Jag bara fortsätter som vanligt.
Önskar mig bort. Önskar jag levde i en bra värld.
Men det är bara att inse, det kommer inte bli som jag vill


Vi kunde vinna mot hela världen
Men inte mot oss själva
Stod oberörda mitt i oroshärden
Och kände grundvalen själva

Peka finger åt de andra och skratta
Våra känslor kan ni aldrig fatta
Dem är alldeles för starka
Sånt högmod måste gudarna straffa

Precis som imperier måste gå under
Faller du och jag, faller vi sönder
I våra minsta beståndsdelar
Du och jag, du och jag


Postat av: Robban

Hang in there girl!

2010-05-26 @ 14:00:31
Postat av: amanda

robban; jag behöver din hjälp :/

2010-06-15 @ 14:15:07
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0