"detta fält måste fyllas i"

har vart rätt slut nu denhär veckan. 
trött på allting och inte orkat med nåt och bara
drömt mig till helgen. 
Har inte orkat skriva heller ;/ 
MEN NU E DE SNAART FREDAG! :D
underbart!

Nå i förrgår for jag te shirko och såg på film,
Kommer int ihåg vad den hette men den handlade om ett
par som for på smekmånad till hawaii åså var det en mördare där som
typ mördat massa folk och lalala .
Och igår var jag hemma och "pluggade". hehe. 
Men efter skolan for jag&Nico till mormo&morfar ett tag och
halv4 for jag på jobb. 
På kvällen pluggade jag lite och sen låg jag och såg på "the notebook"
underbar film! :) om ni inte redan sett den , se den förfan!

idag hade vi svenskaprov. Det gick jättebra, hoppas jag iaf.
matteprovet däremot.. ojojoj..... h3h3.
Ikv blirre paintball m klassen <: höhö ska bli treevligt :)
Jag ska bomba er alla! >;D




peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0