Valpvakt :3

tjolahopp <: 
Just i detta nu sitter jag å
busar me en liten hundvalp , Mejja :D 
Hon e jääättesöt!!
Fick ut fysikprovet idag och jag e skitnöjd, 
fick 7½ :) Kanske int bra för andra men jag e skitnöjd :) 

Sen var jag på jubb. Fast jobba ba te 5 för kevin tog över och
det var så lungt. 

For te jannika och träffa ronja,hon och sara efter jobbet.
Ronja färga jannikas hår och sen gick vi till saras pv, david :) 

Sen for jag m Pontus och ewwe och shakila en sväng och sen for jag hem och busa m
mejja :33
Nu ska jag se The countress. Hoppas på att den e brää !
peace out

Postat av: Ronja

* David hihihi

det är inte lätt när det är svårt :)

2010-05-20 @ 11:31:38
URL: http://uhr.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahahah xD ojj :P

2010-05-20 @ 14:11:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0