förlåt för låg uppdatering D:

men nu är det så att jag är sjuk och knappt orkar
lyfta huvvet från kudden så jag hoppas det är förlåtligt?

Igår fick jag så mkt som 39 graders feber,
vilket inte är spec skönt vill jag lova :(

Idag har jag dock bara stegring men är så
trött och utschasad så de e hemskt. Blir ingen skola imorn
heller vilket suger! Jag som hade massor med roliga planer
inför imorn D: typiskt att jag ska måsta bli sjuk precis just nu..

ett ljus i mörkret är iaf att min pojk kmr hit snart :3
det gillas alltid!


peaceee

Postat av: Minna

åh :( jag som sku va med dig! men när du blir frisk måste jag va med dig! kram

2010-10-19 @ 18:25:29
Postat av: amanda

jo d sög lite >: absolut! :) <3

2010-10-20 @ 20:00:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0