Long time no see..

Hey.
Har inte bloggat alls i helgen. Har haft massa annat för mej än att sitta
framför datorn :o 

Det vart inte att åka bil med pojksen i fredags. 
For till Minna ist. Vi trallade omkring i vinterkylan ett tag
och sen drog vi till videocorner och hyrde en film, The Kid. 
AWESOME film, men hemsk. Och det gjorde inte saken bättre att den är sann. 
Skitbra. Se den :) 

Sen flummade vi sönder där ett tag åxå. Hihi trevlig kväll jo! :D 
Vid tolv drog jag till min sovande pojk och kröp ner i sängen brevid
honom :) 

Igår segade vi sönder. Sen lagade vi middag. Lr ah pontus lagade. 
Jag gjorde inte så mkt ;) Käkade chips å dipp å spelade spel på kvällen
fedt myys. Och gissa vem som vann . Haha jag såklart :D 

Idag har vi inte gjort någe alls typ. Chillat sönder och sen drog jag hem . 
Och nu ska jag just börja plugga fysik . Fyfan , känner peppen ! -.- 

Sen om jag orkar ska jag baka cupcakes åxå hade jag tänkt . 
Då är alla bjudna på cupcakeskalas imorn :D hähä . 



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0