om man ändå inte hade så mkt att göra..

... men annars skulle jag väl ha tråkigt endå :b

HEY folks. Jag skriver lika sent som vanligt
Har såsatans mkt att göra varje dag. 
En som jag känner sa idag att hon går och lägger sig klockan NIO på
kvällen varje kväll! Gud vad skönt det skulle vara om man fick göra det,
men då skulle jag verkligen inte hinna med något, jag har oftast fullt program
till tidigast tio på kvällen ;s 

Som idag t.ex
Skola först då , som alltid. 
Lagade pitabröd med fyllning på Hk:n , skitgott ! :D 
Sen hade vi matte och jag höll på och dog. fattade ingenting
och allt var skitjobbigt. 
Sen dags för syslöjd och brodering, gick dock rätt bra idag. 
Men jag var tvungen att ta hem skiten för vi har 2 ggr kvar tills det
ska va klart och jag har inte ens gjort hälften D: 

Efter skolan chillade jag runt med julia tills bussen gick klockan 4. trevligt :) 

När jag kom hem for jag direkt och rida och sen har jag pluggat fysik resten av kvällen. 
Har pyttelite kvar och sen är jag ääntligen klar. Kanske ska belöna mej själv med att
kika på TVD sen :D underbart!

Well, där har ni min dag, fullspäckad, som alla andra dar. Skulle aldrig ha tid
att gå och lägga mej klockan 9 .__.
Btw, har fått bilderna av annina nu! så ni kan förvänta er en bildbomb imorn om jag har tid!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0