step aside get out of the line don't let them hold you down

tjenahoppss ! 

Idag är det fredag och det är AWESOME. inte föratt veckan har vart så himla jobbig. 
Var ju sjuk i 2 dar så . 

Dagen har vart rätt chill. 
Är ju FN dagen på söndag så vi hadd morgonsamling och grejjor. 
Chill somfan och missade nästan hela första hissatimmen. Tumme upp!
förövrigt tkr jag musiktillvalsgruppen som uppträdde var duktiga :)

Efter skolan var jag å rida. 
Gick sjuukt bra. Märks att jag börjar känna hästen bättre
och att han börjar känna mej åxå bättre :) 

Ikväll blir de å glida bil med joel,linus, viktor , minna och pontus :) 
Sover hos pontus ikv åxå <3

Dock är en jävlig sak att jag håller på å tappa rösten. Lite fittigt om den försvinner helt 
DD':

Idag är förresten jan-eriks födelsedag , grattis! :)

Nu ska jag käka prinsesstårta med mormor&morfar och familjen :) 


min mormor har i princip aldrig sett en webcam xD 

systrarna bus ;)


den bjuder vi på xD

PEACE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0