We are the kids your parents warned you about

Heyheyhey. 

Fredagen var kaotist. där sätter vi punkt på det. 

Idag var bättre. Tillbringade tre timmar i stallet
med att göra allt möjligt. Det hjälper mot ångest har jag
lärt mej. Och det gjorde det nog. 

När jag kom in tog jag en välbehövlig dusch och sen
låg jag på soffan och kikade på upp tills bussen gick.

For till emma sen. Vi satt och pratade om en massa
jobbiga saker, och sen gick vi till videocorner och hyrde 2 filmer
och köpte godis. Dom hette A blind side och desperation
Båda får en klar tia av både mej och emma. AWESOME filmer.
Inte ofta man har tur och hittar 2 awesome filmer på en kväll :o 

Hade en otroligt bra och välbehövlig emma&amanda-kväll iaf :)
Det var länge sen det var bara hon och jag, så mkt med allt annat nu
så det hinns inte med så ofta. 
Du&jag emil

Imorn är TO DO listan inte speciellt lång.
Det ända jag ska göra imorn är... 

INGENTING !

sug på den ni ;) 


G'NIGHT !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0