There's nowhere - unless you're there

Heyheyhey. 

Sent nu igen. Lr ja, ingentligen inte
så himla sent. klockan är bara lite över 11 förfan :o 

Nå dagen idag då. 
Skolan var allmänt pissig. Tisdagar = <//3 
Har inget spec. att säga om den förutom det precis

Efter skolan for jag hem och rida. Gick sjukt bra! :D 
Han var superduktig och jag var riktigt glad när jag kom hem :) 

Ikväll har jag suttit hos nån random dude med pontus&linus
och gjort ingenting. Tittat på fulla människors idiotiska påhitt typ :p
En bra sak med kvällen var iaf att jag fick 5 paket
cigg föratt jag plockade upp  lite burkar i lägenheten ;DD
Det var lite najs om man säger så. Dessutom tog det mindre
än 5 min att plocka upp alltihop :p

Imorn äre Suit up day! klart man ska klä upp sej och den som inte gör't
är baaara jobbig :p Dessutom är det ju typ dt roligaste som finns att klä upp sej :) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0