Always laugh when you can. It's cheap medicine

HEY.
Varit lite dålig på dethär med att uppdatera alltså.
Men de e föratt jag vart hos pontus och jag umgås hellre
med honom än med bloggen :p

Nå vad har hänt ?

I onsdags dracks det.
Dock var jag nykter. Var på baltic och kikade innebandy.
Sen tappade Linus bort sej i skogen så vi måsta leta efter han
Sen trallade vi lite bil med jonne och alla fick lite sne-fylla >.<
For hem rätt tidigt.

Igår, torsdag vare väl.
Då gjorde vi ingenting. Slöade i sängen typ hela dan.
Så sjukt dåligt väder så man hade ingen större lust att göra
nånting. Såg på robinson och det är ju lika awesome somvanligt :)
Men jag tror nog att jag hejar på lag Buwanga. Dom i Sarimanok är
så usla och klagar hela tiden typ -.-

Idag for jag hem. var och red i en timma och en kvart och kom hem
med spagettiarmar&ben och en svettig häst. Men det var riktigt roligt
och han var skitduktig :))

mamma klippte min lugg idag åxå. tycks ? :)


Nu väntar jag på att bli hämtad av pontus och antagligen jonne typ.
Blir väl och dricka lite and so on. Om dom nu handlat nåt åt mej . ^^








Ha en bra fredag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0