I don't need it but I'll take what I want from your heart and keep it in a bag in a box on the floor with an X,

HEY folks . 
Idag har vart en bra dag :) 

* Det är torsdag. Vilket gillas som fan . 
* Det var "prov i hörförståelse" på engelskan idag. Hoppas på inte för många fel iaf.. 
* Efter skolan skulle vi ju till Ewwe men det sket sej. så vi for til mej ist. 
* Emma färgade mitt hår och det vart riktigt nice :) 
* Käkade och fixade lite i stallet och emma for omkring med kameran. As usual ;) 
* Bilderna vart riktigt nice. Hoppas jag får dom snart. :> 
* For till stan med bussen. Fick skjuts av Kevin till pååntus aka pottan ;> och blev där resten av kvällen. 

Jao där har ni min dag i korta drag. Orkade inte skriva nåt
mer utförligt för då skulle dehär bli cplångt :p 

Nu, om ni ursäktar ska jag lägga mej ner och kika på vampire diaries med min icke
så myssugna katt tills jag somnar.



No heaven will not ever Heaven be
Unless my cats are there to welcome me.

PEACE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0