tidsfördriv ^^

Vad heter ni? Amanda & Pontus
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 2 månader (:
Hur gamla är ni båda? 15 (jag) & 17 (han)
Hur länge har ni kännt varan? jadyyy, början av sommaren typ
Hur träffades ni första ggn i livet? haha aslänge sen på nån fest, kmr int ihåg . 
Hur tog ni kontakt första ggn? han började skriva med mej på msn :b
Har ni gillat varan förut? näej.
Hur länge "dejta" ni innan innan ni blev tillsammans? dejtade låter så fånigt, men ett tag.
När blev ni tsm? 5 september har vi väl som datum
Vart var er första "dejt"? hm. trallade mkt omkring på stan där i början . 
Vad gjorde ni då? inte så mkt, gick å pratade typ . 
Kommer du ihåg er första kyss? aoo <: 
Vart befan ni er då? hos han, klockan 3 på natten :p
Har ni haft sex? ;)
Vilka stjärntecken är ni? jag är oxe och pontus är vädur. fick jag reda på nu :p
Vem är äldst? Pontus
Vem fyller först på året? Pontuus does
Vem sa "Jag älskar dig" först? i diid. 
Vem är längst? pontus, som tur är :b
Vem sjunger bäst? hahah tror vi ligger på ganska samma nivå xD
Vem lagar bäst mat? Pontus!
Vem är roligast? Beror på :p
Vem är galnast? hmm . 
Vem är blygast? beror lite på . pontus på ett sätt
Har ni någon speciell låt? Ojojoj, det finns många som gör att jag tänker på oss.
Har ni några "fri kort? huh? :S
Har ni stora framtidsplaner tsm? njäeh. inte precis. 
Har ni gråtit i varandras armar? jao . 
Har ni varit utomlands tillammans? räknas sverige? :P
Har ni gjort slut ngn ggn? Nej. Inte seriöst ^^
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jao :3 
Håller ni i handen på stan? ibland
Är ni förlovade? nepp :p
Bor ni ihop? nå jag bor typ hos honom på helgerna xD men näeh
Har båda körkort? han får snart . men inte jag >:
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? ser på film och pratar en massa, lr åker bil lr nå liknande :)
Bor ni nära varan? hehe njae beror på vad man ser som nära. 
Brukar ni bråka? bråka och bråka, mest jag som blir fittig ibland . men ett ordentligt bråk har vi nog inte haft. 
Ringer eller SMS:ar ni mest? pontus hatar att prata i telefon, så det blir oftast att messa. 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ögonen tror jag. <: 
Har han/hon någor syskon? 2 systrar
Dricker din partner? hehe jo, typ en gång i veckan..
Röker din partner? nope
Snusar din partner? nope
Brukar nån av er prata i sömnen? nope. inte vad jag vet iaf . :p 
Sovit i samma säng? Neee han får sova på golvet ! haha ;9
När sågs ni sist? Imorse (: 
Vad gjorde ni då? låg å segade i sängen tills jag sku fara.
Älskar du han/hon? Jao. massor ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0