I pour kerosene on everything I love and watch it burn

tjaooo . 
Förra inlägget blev skitkort. Ber om ursäkt för det men ah. 
Orkade inte :p 

Detta blir dock förhoppningsvis lite längre och intressantare ? :O 

Idag fick jag dan förstörd av en viss PÄR potatis. -.- 
Han kom med onödigt tjaffs om att jag inte får röka UTANFÖR skolans
område. Hallå? Jag hade inte ens börjat skolan då och stod typ nåra tiometrar
från skolan och rökte. Så råkade pär se det och börja tjaffsa med mej D: 
Ska han börja tjaffsa om han ser mej röka på stan efter/före skolan åxå då lr ? 
Usch vad sur jag blev. 

Annars har det vart en bra torsdag :) 
Var och fikade m Alex efter skolan. Riktigt awesome och träffa den fjanten igen!
Länge sen. Satt och snackade om allt möjligt kul. Både nya och gamla grejer :) 

Sen for jag med bussen klockan 3. Var och rida och det gick skitbra :) 
Både han och jag var trötta och svettiga när vi kom tillbaka
Jag älskar min hest ♥

Efter maten var jag till min älskade pojk :>
Myste mest och kikade på robinson. Som förövrigt blitt helt cp D: 
Daniel ska va kvar i lag buwanga juuu! </3 
Och kamal lr vafan dom hette e ju typ bottenskrapet ? -.-

Imorn äre iaf fredag vilket är cp skönt! 
Ska fara å käka m Pontus tror vi (:
Btw, kommer antagligen komma upp lite ändringar här, om jag orkar :b



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0