Trevlig helg jo!

hey.
Ligger i sängen och håller på å dör. totaly.
Sån jävla huvudvärk att jag sku kunna ta huvvet och kasta det åt helvete.
Förhoppningsvis går det över tills ikväll, för då ska jag käka
me pontus och sen ska vi hitta på nåt skitkul typ ^^
Lr så kör vi på fetaste fredagsmyset kanske . näää ingen aning.

Dagen har vart jobbig eftersom min huvudvärk har hållit i sej genom hela dan -.- 
Har inte precis hänt nåt speciellt om man säger så. 
förutom att jag var till mattis och köpte fetaste nutellaburken . OMNOM! ♥

I helgen lär det bli låg uppdate eftersom jag blir hos pontus hela helgen. 
Har inte förstått mej på detdär med "tidsinställda inlägg" heller :p 
Lixom hur ska man kunna skriva om saker som inte hänt ännu ? :ss

jaja vi hörs väl nånting i helgen.

Peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0