öl smakar kladdkaka i lappland

så går det när man låter pojken välja rubrik :O

chenahopp.

Igår var en lång kväll . 
Drog till pontus runt 8. Sen for vi till linus
och satt där en stund med 
Linus,Joel,Jonas,Marilinn och Leo. 

Efter ett tag bar det av te nån patrik ute i västerkalmare. 
Där var det party. 
Dock var jag väldigt mycket nykter så det var inte så där yyberkul. 
Men det var nog fint endå. Träffade mkt folk jag inte sett på
länge åså :) 

Vid halv 2 lr nåt for jag och min alkispojk hem .
Lr ja till pontus med det är ju nästan hem de ;)
Sov där sen då ♥

Idag har vi typ legat och sitt på How to train your dragon och vart allmänt sega :p
AWESOME film förövrigt :3

När jag kom hem var jag å rida, och usch vad jobbig han var D: 
Straffet föratt jag inte hunnit rida i veckan .





bilder från filmen :3

PEACE

Postat av: ofelia

Ååh älskar filmen! Men den påminner ganska mycket om Eragon :o

2010-10-04 @ 22:30:02
URL: http://ofeliawahlsten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0