Think about the heroes saving life in the dark

hey. 
Amanda är trött . Och håller på å dör .

Skolan har vart riktigt jobbig. vart irriterad på allt och alla och försökt
hålla det för mej själv så gott det går. 
Dock är måndagar ändå ganska chill menmen . 

Efter skolan var jag och fotade med annina. 
Trevlans!
Kände mej duktigt påtittad när vi gick från henne till stenkrossen iaf xD 
Bilderna får ni se typ i övermorgon för då borde jag få bilderna. 
Ni ska få se lite bilder från förra gången vi fotade åxå. 
Är lite seg (a) 

Nu sitter jag här och håller på och dör somsagt. 
Vill ha hit min pöjk >: ♥

kommer ingenstans nu hlr .
Jan-erik ska nämligen skruva sönder måpån idag D: 
Hoppas på att den blir lagad snabbt iaf.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0