onsdag .förlåt vet att det är en värdelös rubrik :(

HEY. 
Jag ska snart plugga matte. Vilket är en otroligt jobbig sak att se framemot -.-
Men vi har prov imorn och jag fattar ungefär 0 % av de hela D: 
Och imorn är det ju torsdag, vilket är min favoritdag. 
Men imorn är den totalförstörd. För vi har nämligen MATTEPROV
klockan 09.50 och jag måste komma till skolan till dess D: 

Om man räknar bort dedär har det ändå vart en hel okay dag
idag. Konstigt nog. Dock hade vi orientering på gympan vilket var lite
jobbigt. Och dessutom vart ofelia och jag ifrånspringda av dom vi va
i par med. Kändes inte så himla shysst. Så vi gick och leta efter dom
runt hela stan istället för att leta kontroller . -.- 

Det var nåt mer roligt jag skulle berätta . Men nu glömde jag det. 
Jobbigt läge D: 

Nå men ikväll drar jag först och pussas med snuten en sväng >.< Ska
få böter och grejor för i fredags.. Sen blir det antagligen å träffa min fjant ♥














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0