Look deep into yourself before you blame all others for betrayal, for betrayal

Hey!

Och nu ska man börja tänka på vad man gjort idag åxå. 
Bra att träna minnet iaf , jag glömmer bort saker 24/7 :p
Morsan gnäller på det hela tiden.
börja blogga, det är bra för minnet! ;)

Nå första timmen idag hade vi matteprov. 
Kan inte riktigt uttala mej om hur det gick. Hoppas på
en 7a lr nånting iaf. 

Hade brandövning i skolan idag åxå . så fick stå ute i kylan
och frysa i typ en kvart eller vad det var . Gillar starkt att vi
inte har nåt brandalarm på skolan åxå så börjar de brinna på skolan
så har vi inget brandalarm D: 
känns ju tryggt..

Efter skolan fördrev jag tiden på stan i en timme och typ satt å
rökte utan för sittkoffs och lite sånt tills mamma slutade.
haha det var en gubbe vid namn göran som började prata med
mej när jag satt utanför sittkoffs, han bjöd mej på cigg föratt jag 
"var en så vacker flicka" :P 

Ikväll har jag varit med minna :) Vi typ gick omkring på
stan en stund och promenerade i höstvädret. Riktigt mys faktist. 
Sen ringde vi min pöjk åså for vi å åkte lite bil med han, jonne och viktor . 
For och kika på vindmöllor och så sku vi fara och kika på nå lamadjur men vi såg inga D: 

Sen for vi och kikade på det efterlängtade robinson ! :D 
bra som vanligt. Svårt att bestämma vilket lag man hejar på efter första
programmet. Men tycker nog att Gurkan var ganska skön alltså :p

Nu tror jag att jag ska lägga mej i sängen och se på kalle och chokladfabriken
med min myskatt :3 





PEACE!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0