when I look at the stars, i see your face


Hey ni.
Nu är måndan nästan över.
Har vart en ok måndag. Förutom att jag stör mej
sjukt mkt på vissa. -.-

Nå iaf.
Vi lagade hamburgare på Hk:n. och "house-cookies" och smoothie.
Var riktigt gott alltihop. förutom att quorn inte är dt bästa
att laga biffar på så dom gick duktigt sönder men det
är ju smaken som räknas ;) haha

På matten bestämde jag mej för att inte göra ett skit före
vi fått ut proven så då gjorde jag inte det. Skulle endå inte
kunnat koncentrera mej :p
fick iaf SJUA. och är sjukt nöjd. :)

ikv har jag först tillbringat en timme på bibban och väntat på pontus som
hade nån liberalsak (?). Hata att jag inte har måpån nu och är bunden
till busstider -.- sen kom han iaf och vi drog hem till honom och
kikade på princessan och grodan :33 haha . Dock kikade vi mest med ett
halft öga, iaf jag. Låg mest och babblade ist ;D du är finast baby

förövrigt fick jag feta partysticks av pontus :D dock hade dom blitt knäckta D:
Men de gör inget för dom lyyser så fint ;>



ursäkta min risighet. :p

PEACE!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0