You wouldn't believe how we wow shit out.

hejhallå :) 
Idag är det FREDAG :D :D 
wonderful!

Veckan har varit jobbig och jag har typ inte gjort nåt annat
än att plugga, som ni antagligen märkt :p har känt mej som en äkta
plugghäst som min pojkvän så fint kallade mej D: haha . 
Men det har iaf gett utdelning , fick NIA i fysikprovet ! :D 
så sjukt glad ! 

Idag har vi annars skrivit historiaprov och jag kan inte säga hur det gick. 
Kändes inte så sjukt bra men .. får hoppas på att jag fick någorlunda. 

Ikv är det open by night och då ska det partas lite. 
Hoppas på en bra kväll :) 
Har sjukt ont i huvve men förhoppningsvis går det över så man kan bli lite pepp :o 

Sover hos pontus ikv dessutom :3 <3

Party 'til you're passed out
Drink 'til you're dead

Dace all night
til' you can't feel your legs







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0