Danger Days: The True Lives of the Fabulous Killjoys


Äntligen , som jag väntat och väntat och väntat.

MY CHEMICAL ROMANCE SLÄPPER SKIVA!
Total lycka. Mcr var min första riktiga musikupplevelse, 
förutom hits for kids när man gick i 3an då och mitt första riktiga favorit-
band. Och dom har hängt med och hängt med. Min största dröm sen 4an-5an
har varit att se dom live. Den drömmen är ännu inte uppfylld men nån gång i mitt
liv ska jag uppfylla den . 

Mcr tog ett break efter The black parade is dead turnen och det var många
ledsna miner när man hörde det. Men såklart förstod man ju det
eftersom det hände så mkt annat i deras liv just då . 

Men när man fick höra att dom var påväg tillbaka och skulle släppa skiva
igen hoppade man nästan av glädje. Och nu äntligen, är den på kommande

MCR har varit min ångestdämpare , förebild och kärlek i många kära år. 
Och det kommer dom förbli :)



Dock har musiken (vad det verkar på videon) ändrat mycket från hur man vanligtvis minns dom. Men jag tror att
en förändring ändå kan vara bra och hoppas på att plattan kommer vara så awesome som jag tror !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0