En dag utan dig och det känns som jag dör

tjääna. 
Jag är i vårdö. 

Skolan idag var väl .. sådär. Dog femti ggr om på studietimmen
å historian men fysiken va jäävligt chill och geografin åxå ^^ 

Skolkade sista timmen för jag pallade inte mer, de gjorde hanna
åxå så vi drog ner till stan och träffade 2 andra skolkare , nämligen annina och
alicia :D Chillade biffen med det gänget tills bussen gick klockan 4. 

Sen e man ju så jävla kiiing att jag hittade ett oöppnat marlboropaket utanför
sittkoffs idag ! hähä dagens bästa typ xD 

Jag har förövrigt lyckats med mkt idag D: På bussen somnade jag och vaknade upp
i Hummelvik av att chaffisen stod å skrek "HEY!!" åt mej .. 

Sen , när jag väl kom fram , yrvaken dock jobbade jag till klockan 10. 
Det var sjuukt chill . Inte så himla mkt folk idag . Men imorn blir det nog fler. 

Efter jobbet badade jag bubbelskumbad. De va fedt skönt ända tills jag drog ur ploppen och steg upp ur badet och såg ut över golvet, översvämmning. och inte bara lite D:
Bra amanda bra . 

Imorn äre jobb 11-22 , sen drar jag till pontus ♥ :)

Medan vi faller
Öppnar upp famnen
Är du rädd
Jag håller dig i handen
För du
Du du du
Du gör min dag
Du finns i varje steg
Varje andetag



PEACE!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0