En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än För en tid som bara går och aldrig kommer igen

Tjingeling badring, Barrrraaaa ;D

Sry för 0% uppdatering i helgen men har inte haft tid
eller ork . Nu har jag igentligen inte så mkt ork men vafan.,
nångång måste man ju :p 

I fredags var det iaf pärtii , Var hos linus med minna,tobbe,linus,viktor
och pontus :) Blev där några timmar och sen drog vi till frigge men där
var det kinda dött eftersom typ alla dragit. Blev där till 2 och sen skjutsade
Kenneth hem mej. 

Igår kom jimmy,frigge och andré och hämtade mej runt 4 lr nåt. 
Var och hämtade min moppe och sen for jag till frigge , Satt och loda sönder. 
Krappis som sätan . Runt sju for jag te min mormor och käkade kräftor. 
mumma ohyes ;D Efteråt for jag tebax till frigge å där var det folk somsaatan. 
Alla fick typ inte plats i huset ;S Som mest var det väl närmare 100 pers lr nåt :ss



Idag har jag inte gjort så mkt , vart fedt olustig i kroppen hela dan och är dt ännu. 
kanske håller på att bli sjuk lr nånting D: sånt har jag verkligen inte tid med D: 

Ikv blirre å dra till pontus å kika true blood iaf :) ♥


peace!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0