For shadows haunted me like ghosts, So I became what I feared the most

TJENAHOPPSAN ERA LANDKRABBOR!

Idag är det torsdag. NÄHÄ? tänker ni. 
Men torsdag är nog min favoritdag . om man räknar dom 5 dagarna
med skola dvs. Börjar 11.20 med dubbeltimme geografi och dagen avslutas
med engelska till klockan 2. Underbart eller underbart?

Efter skolan var jag iaf med minna. Vi käkade på Hese för jag var jetehungriiig. 
Sen trallade vi omkring i lite affärer och sen slog vi ner oss på gungorna bakom
sittkoffs och snacka skit :) 
Trevlig dag :) 

Efter maten for jag och plockade upp simon, fast han fick köra, 
åså for vi till pontus :> Satt och slökika på american dad(sjukt dåligt
förövrigt) och typ snackade om allt och inget. 
Simon var dock inte så himla imponerad över min scooter ;) 
Svårimponerad duude dedär alltså.. xD


Imorn efter skolan bär det av till hålan som gud glömde, vårdö D:
haha nä men ska jobba hos min farmor. Är ju Öppna gårdar imorn och på lördag
så ska jobba i hennes kafé. Så har ni vägarna förbi vårdö så kan ni ju kika förbi ;) 

PEACE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0