HEY!

Ska försöka skriva dehär snabbt nu för jag har igentligen inte tid :b
Nå idag var det "välj sjön dag" . Vi trallade omkring på birka
och fick mm's gubbar, körde simulator och lite annat på navigationsskolan,
chillade biffen på sjömansskolan kika på sjösäkerhetscentret&högskolan. 
Det var sjukt tråkigt. men lite roligt var det nog att köra simulator
och kika om kring i "paradiset" ;)

Efter skolan väntade jag på att annina skulle sluta. 
Emma och jag satt och chillade lite i bowlinghallen en stund
men sen måsta hon dra så jag satt å loda i rasthallen tills annina
slutade. Sen drog vi ner på stan och träffa min mor. 
Hon köpte jacka , mössa och halsduk åt mej :D Ready for the winter yeah :b

Sen käka vi massa godis och fotade och hade oss. 
Riktigt trevlig dag med en awesome chey :)

Ikväll SKA jag dra till min pojk ♥♥ SÅDESÅ. :p

Nu ska jag göra massa vettiga saker.









Bilder från dagen. 

PEACE!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0