I can't let you go I want you in my life

hey dudes. ännu ett sent inlägg.
Borde sovt för länge sen. men men ^^

Idag är det ju torsdag och det var sååå chiill ! 
Efter skolan var jag med Liewen till hans pappa och tvätta hans bil
och käka mackor :D fan vad händig jag är när jag är med liewen :o 
Senast byggde vi ju en byrå ^^

Sen for jag hem och stressade iväg på en skrittrunda med hästen
och klockan sju var det bio med minna och lennie som gällde :)
Såg på fåglarna tittar på oss. Många säger att den suger och blabla
men tycker det är lite hård kritik. Den suger inte. Den är helt okay
med tanke på att det är ungdomar som producerat och medverkat i filmen .
:)

Efteråt for minna och jag å köpte godis och sen drog vi hem till henne och kikade film .
Trevlig kväll ! :D 

jag var just vart i duschen och nu ligger jag och kvällsmyser med kissen, men ska nog
just sova .. 



GODNATT :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0