Jag vill bara ha nån, med lite värme kvar

Hejhopp ni glada. 
Idag har vart en av dom värsta dagarna på länge. fifan.
varit bitter,sur och ledsen och nä. 

Dock är skolan chill på måndagar men allt var endå riktigt jobbigt. 
pms forthewin D: 

På hkn hade vi italienskt "tema" så vi lagade pizza och tiramisu typ. 
Pizzan var god och tiramisu saken funkade. Dock var "kexen" inte så himla goda.. 

Kom hem för en stund sen och nu tänker jag mest ligga och tycka synd om mej
själv på soffan och efter maten drar jag och rida. Hoppas det får mej på bättre
humör iaf. Det brukar det göra.. 

Om int annat kommer iaf pontus hit ikväll(tror jag) och de e ju alltid lika awesome :) 


om ni ursäktar så tänker jag dega ner mej på soffan nu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0