Let's play a game. I'll be Burger king and you can be McDonald's. I'll have it my way and you'll be loving' it.

hej,
Duktigt sent inlägg och jag är trött som en .. ko.
men vad gör jag inte för en stackars själar som läser min mystiska blogg ;)

Idag har jag vart sjukt trött på skolan, funderade ett tag på att göra en
skolmassak och gömma mej under pontus säng.
Men det kändes lite elakt på nåt sätt :o 

Efter skolan var jag med annina och lekte modell = hon fotade mej. 
Tycker nog bilderna blev bra, lr ja , dom flesta iaf :) 
Var lite oseriös och hade allmänt skitfula miner på ganska många bilder
men hon lyckades ändå fånga mitt seriousface . haha. 
Ni får se bilder så fort jag får dom av annina :) 

Ikväll har jag vart hos pojken min ♥
fattar bara inte hur 3 timmar känns som 10 min med dig, det går alldeles för fort

Imorn ska vi på bio, pontus å jag då. Ska å kika på dendär "fåglarna tittar på oss"
bäst för er att det är värt 3 euro ;;;)

Nä nog med babbel. Nu sova. känns dock riktigt awesome att klockan är
ställd på 10.00 tills imorn :D i loove torsdagar !


Lite humor såhär på kvällskvisten ;)
PEACE!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0