Nu tar jag med mig pengarna hem för själen jag nästan sålde

TITTA JAG BLOGGAR.
Lr bloggar gör jag varje dag typ. 
Men jag skriver inge vettigt typ . haha
Knappast e de härra så vettigt menmen . 
Igår var jag typ bara hemma och dog av huvudvärk
Gick å la mej typ 11 :o 
Men jag orkade verkligen inte vara vaken längre då.. 

Idag är det tisdag. ALLA ÄLSKAR TISDAG YAYAYYAY. -.-
Fan värsta dan på hela veckan . Dubbeltimme fysik, historia , finska , engelska , dubbeltimme matte (yy)
Dock orkade jag inte med sista timmen. JAg "var till tandläkarn" ;) 

Efter skolan var jag med julia och alicia och flummade sönder. 
Satt utanför sittkoff och kedjerökte , lr ah, jag gjorde det. 
Å sen chillade vi runt överallt. 
trevliga cheyer :)

Efter maten ska jag väl ta och rida. 
Och sen ska jag dra till världens bästa pojkvän :) <3



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0