No day is so bad it can't be fixed with a nap.

Har varit lite segt med bloggandet ett tag men nu ska jag försöka få
ihop ett vettigt inlägg. 

Vi börjar med ett HEJ! kanske . 

Igår var jag då till pontus och chillade
sönder i hans säng typ ^^
Vi såg på The Pianist
Absolut en av mina favoritfilmer,
dt var andra gången jag såg den
och fortfarande lika bra :D 

Sen låg jag typ ba i sängen och segade sönder. Kom hem typ
10 i 12. (a) Vart inge tjaffs alls :ooo Trodde de sku bli liv somfaan .
skönt ! 

idag var det ju skola som vanligt. 
Hatahata. 
Matte och historia och svenska och allt faan D: 
Dock gick dagen endå rätt snabbt. 

Nu sitter jag här med min ecstasykatt som river ner allt hon hittar typ. :p
Men hon e fiiinis <3 :) 

Snart ska jag ut och rida och efter det har jag iiinga planer. 
stan/kalmarnäs brukar det väl oftast bli . :) 

October gave a party;
The leaves by hundreds came -
The Chestnuts, Oaks, and Maples,
And leaves of every name.
The Sunshine spread a carpet,
And everything was grand,
Miss Weather led the dancing,
Professor Wind the band.
~George Cooper, "October's Party"





peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0