Vi kunde vinna mot hela världen Men inte mot oss själva



hey hallåja. 

Har vart en riktigt lugn helg i helgen . 
Riktigt skönt med tanke på att jag just varit sjuk osv. 

I fredags kom hanna hit som sagt. 
Gick på en promenad med Toddy och
sen slog vi oss ner i min säng med tacodipp, (älsklingsdippen ohyeah <3)
chips och cola och såg på the transporter resten av kvällen . 
riktigt trevligt :) 

Igår var jag å rida på dan , sköönt att komma upp på hästryggen
efter typ en veckas uppehåll!
På kvällen drog jag och träffade favoritbruden. Vi trallade lite bil
and so on. Vid tio drog jag till pontus och myste me han :*
Blev där tills idag. 

Efter middan for jag och rida . Barbacka. Mitt arsle dog några ggr om. 
Benigare häst hittar du inte :O 

Nu har jag bunkrat upp m fanta och chips och
en myskisse så jag ska lägga mej i soffan och kika på anna pihl 

Waking up at 6am
one blink and I might fall again
to the floor and fade away
Someone there please take my hand
I wanna smell the air again
no demands I'm just hopefull

Ha en fortsatt trevlig söndag :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0