for all the broken hearts out there

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: pontus ♥
Sång du lyssnade på: my chemical romance - i dont love you
Gången du grät: förra veckan

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: öhö sekert
Har någon varit otrogen mot dig: jo
Varit kär?: jodyy
Förlorat någon speciell person: jao
Varit deprimerad: Mhm.
Varit så trött att du somnat sittandes: probably

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: grön
färg 3: vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jo de ha jag nog :)
Fått ditt hjärta krossat: typ ja
Skrattat så att du har börjat gråta: massor :))
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja ♥
Insett vilka som är dina äkta vänner: jag tror det.
Fått reda på att någon har pratat om dig: jao
Kysst en kompis: höhö givet :D

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: öööööööööööh, ingen aning
Hur många barn vill du ha: inget. lr ett. dunno :b
Har du några husdjur: Alla djur vi har: 2 hästar,2 katter, 1 råtta , 1 kanin, höns. Mina egna: 2 katter (kakan&mums) och 1 råtta(sniff)
Vill du ändra ditt namn: njaa . på ett sätt jo. men sku nog endå inte funka
Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade bullkalas med emma å liewen :)
Vilken tid vaknade du idag: lite över 7 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov som en säl

Någonting som du längtar till: höm. julafton såklart ;)
Senaste gången du träffade din pappa: 31 oktober 09
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: på ett sätt mitt förflutna. men samtidigt inte eftersom det är det som format mig
Vad lyssnar du på just nu: nå uppdrag gransknings shitt som pontus skicka :p
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aoo
Vad gör dig irriterad just nu: morsan -.-
Vad är ditt namn: Amanda
Singel/upptagen: upptagen! :DD
Stjärntecken: oxe
Kille eller tjej: EN RIKTIG MAN :D
Grundskola: ÖHS
Gymnasie: förhoppningsvis swedennn
Högskola: polishögskola . LÄNGTA
Hårfärg: svarrt
Långt eller kort: axellångt typ..
Längd: 159
Vad gillar du gällande dig själv: jadu. inte är det väl så himla stora fel på mej igentligen
Piercings:ZERO ..
Tatueringar: one :)
Höger eller vänster:  höger

DIN FÖRSTA:
Operation: zeroo
Piercing: öronen men dom växte fast
Tatuering: höger handled :)
Bästa vän: Zandra :)
Sporten du spelade: ridit hela mitt liv, sen jag var 3
Husdjur: massa :p
Vaccination du minns: ingen aning
Konsert: Rock off ^^
Förälskelse: alex
Alkohol du drack: OTTO .

JUST NU:
Äter du: Luft
Dricker du: nothiing
Är du på väg att: göra precis ingenting
Lyssnar du på: feeling to damn good - nickelback . Stängde av uppdraggranskning saken :b
Väntar du på: att de ska bli imorn så jag får träffa min pöjk <3

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: maybe
Vill du gifta dig: haha får inte gifta mej i kyrkan . Men kanske
Karriär i åtanke: POLIS POLIS POTATISGRIS :D

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: båda :)
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: längre, totaly
Romantisk eller spontan: both :)
Snygg mage eller snygga armar: mage, ;)
Tatueringar eller piercingar: båda . omnom
Känslig eller inte: nå sådär lagom :)
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: hm nåt mitt imellan

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: hah jo
Tappat glasögon eller linser: näe inte mina egna iaf :p
Haft sex på första dejten: dejtar inte precis jag vet inte ? :O
Krossat någons hjärta: mjio det har jag nog
Har du blivit arresterad: jao
Dissat någon: yeu
Gillat din killkompis (mer än som vän): har ju deee

TROR DU PÅ:
Dig själv: kanske
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: lite
Himlen: beror på vad man menar med det
Tomten: TOMTEN FINNS. han bor i min garderob :D
Att kyssas på första dejten: hänt ^^
Änglar: vet inte

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nädu!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: tror jag väl
Vad kan du verkligen inte leva utan: vatten
Vad vet inte så många om dig? ska jag väl inte avslöja här :O ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0