Jag ville slåss, och gick mot mitt livs nederlag

Hey ,
idag är det älskad torsdag. 
såå jävla chill med mindre än 3 timmar skola alltså
Hade skolfoto idag. 
Tönt-tema. finfint. :b 

Efter skolan kom liewen och hämtade mej åså for vi å köpte
mat på hese och sen for vi hem te han och käka . 
Han sku bygga en byrå och jag hjälpte till :D fast jag var väl mest ivägen
igentligen ;) 

Vid fyra drog jag mej hemåt och nu ska jag snart fara å rida. 
Fast sku igentligen int orka för e så trött så jag sku kunna
somna på golvet , men har man häst så har man D:



Ikväll blir de å baaara vara hemma .
Pontus kanske joinar men det var inte säkert. 
Annars får jag väl ligga hemma ensam och dega. 
För till stan orkar jag verkligen inte dra mej ikv .



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0