forever is not a word , but rather a place where two lovers go when true love takes them there

hejhallå. 

vad ska man säga om idag då? 
Skola hela dan, men måndagar är okey endå. 
På hk:n laga vi nån kinesisk gryta, riktigt gott faktist ! :) 
Sjukt svårt att käka med pinnar dock :o 
Åså råkade jag skära mej . D: och det blöder ännu >.<

Efter skolan var morsan och jag och kikade på skor, 
och sen for vi å köpte chaps och ridskor te mej (y) 

Ikväll ska jag sitta hemma och plugga, och plugga och plugga lite till -.- 
Fysikprov imorn då. hoppas det går okey endå. Det måste
det göra . Annars får jag ångest.  D: 

When I look at you, 
I see forgiveness, 
I see the truth.
You love me for who I am,
Like the stars hold the moon,
Right there where they belong. 
and I know im not alone.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0