If you surrender to the wind, you can ride it.

Hejsan hoppsan. 
Tisdag idag. Vilket betyder fysik, historia,engelska,studietimme och matte (y) 
Dock hade vi ju prov på engelskan . Tycker endå det gick helt okay. 
Hoppas på en 8a men blir antagligen runt en 7a. om jag har tur. 

Sista mattetimmen orkades inte med så jag drog till stan med annina ist. 
For och kikade på skor och kärade ner mej i ett par kilklackar ♥
Ringde mamma och härjade med henne att hon sku komma dit och
kika på dom och efter lite övertalning blev dom mina :D 
I'm in love!

Efter maten duschade jag och sånt och sen drog jag till pontus :3 <3 
Jag flippade sönder och typ dog av skratt tusen ggr om , sen kikade
vi idol och sen låg vi i sängen och babblade om allt och inget :) 
Mysigt !

Imorn har jag dock kvarsa. Inte lika mysigt -.- 


skorna !:D

peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0