bättre sent än aldrig

Hey, 
Förlåt för min dåliga vana att bara blogga på helger. 
Det blir så bara, har lixom inte tid, eller ork typ :P 
Har inte mkt att säga idag heller,Veckan har rullat på som vanligt. 
hade 3 timmars matteprov i när va de , tisdags i think. det är väl den enda
avvikelsen. Fan vad jag kände mej dålig då alltså. Jag suger på matte typ.. 

Igår kom p till mej och vi låg å gjorde ingenting hela kvällen :) 
Idag  är det lite party som gäller tror jag. 

Pontus fyllde ju 18 i onsdags förövrigt :) <3 
Då var det släktkalas som gällde :P Nå det var nog trevligt
och massa goda bakverk :D ;) 
tog inte så mkt bilder för det blev endå inge bra. Hata att fota inomhus typ. 
Men tänkte lägga upp några iaf. 








Postat av: Juliustine

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-12-19 @ 06:53:31
URL: http://juliustine.blognownow.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0